My VVIP

Menghitung Hari ;)

Selamat petang sume ;) lame dah aku tak hupdate belog, wa tersangat bz dgn sch..ok,back to my title.aku sedang menghitung hari untuk cukupkan umur aku 17 tahun dan untuk membuktikan aku sudah hidup dalam dunia ini selama 17 tahun.Thanks to my Dad and Mom lahirkan kite yg takk seberape nie.kejapnye mase..celik pejam celik pejam kite anak bongsu yg terakir nak abes sch..suke-2!aku tak harap ape sgt lha kann tok bufday aku nanti,aku cume nak hidup aku diberkati oleh-Nya.aku cume nak orang yg dekat dgn aku bahagia,expesially my family,my beloved friends n my #@$%^&!oke lha kawan,tibe mase tok saye mandi..bye-2 sume.
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~