My VVIP

Saya Bahagia Sekarang ;)

Oke,kite bahagia sekarang..sekarang je lha pun esok-2 tak tahu kann..bahagia dengan new life with him,Tuhan kekalkan kebahagiaan kami.aku tulis sume kat sini tak de niat aku nak belagak,menunjuk ke hape ke..aku just nak share,nak storyy..sape tak nak denga sudah,okekann.thanks lha awak sbb sudi jd kawan merangkap teman istimewa saya..kite tak tahu ape yg akan jd akn datang kan,kite just mampu doa pd Dia tok kebahagiaan diri nie..okelha korg,dh malam sok kite nak sch..nak sleep sudah,sebelum sleep maafkan semua orang..oke,harap esok aku masih bernafas atas izin-Nya.amin~

*kite terlalu tersangat rendu pd arwah mak..mak,fyka rendu mak.fyka nak jumpe mak.^ ^
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~