My VVIP

Today Is My Birthday ;)

Heyyo pakcik makcikk ;) Hari ini hari tua aku,oke dh tua..chill lha,baru 17.pagi tadi mcm biase siap-2 pegi sch sampai sch kawan sorg pun tak dtg,oke best sgt kan,then belajaaaa dan balek makan lepas makan hupdate belog!huhh!even today sgt lha membosankan,tp dlm haty aku happy sgt sbb DIA org first wish bfdayy aku n aku tak kan lupe text dye tuhh.i will be the best for youu sygg!awak ade di samping saye itu sudah cukup buat saya happy tahu ;) Mak Abah..anak mak abah sorg nie dah besau taw..dialah yg kuat makan,kuat bejalan,kuat merajuk dan dialah semua..dan dialah yg akan menduduki SPM this year,mak abah doakan fykah ye.fykah syg mak abah sgt-2,sbb fykah tak de sape-2 dlm dunie nie kecuali mak dan abah.iloveyou Mak Abah! Hope aku lebih matang dlm menempuhi hidup yg kian mencabar ini..sekian~


oke,pejam mate~make a wish!!
secret lorh~
pray for me~

Dah 17 tahun dahh budak atas nie~annoying gile muke~

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~