My VVIP

LepakLepak,BorakBorak

salam sume ~
na storyy nieyh,ptg td kawan lame saya dtg umah..
oke,saya tahu awak sume ta kenal kawan saya..

 nie kawan saya yg dtg umah saya ptg td ~
shOmel ta??dye terlebih shomel drpd saya bukann ??
acctually,taon lepas 1 class ngn dye oke,tp this year beliau suda berpindah ke Teknik Kuala Kangsar,Perak. 
lame dah ta jumpe,mish kaw banyakbanyak uke ;)
kami borakborak psal teknik dye n sekula saya..
dye bilang sama saya dye terrsangat larh rindu sekula lame duluu ~
oke,ta sangke pun dye akn masok teknik..
beliau sekampOng dgn saya..umah dye pun ta jaOh keyh ;)
hOpe t dpt lepaklepak n borakborak lagi ye syg??
auwww,,byebye dear ~

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~