My VVIP

Tgk Wayang Wif Ma Sibling

Assalamualaikum readers,
byk sgt na story kt cnie taw..
siape yg mahu bace story saya blh truskan membace k..
if ta na,leave this page k syg..
acctually,semalam kuar gy Ipoh ngn sibling,kebetulan abg aku balek umah bb cuti,..jalanjalan kt JJ,best sgt dpt gilegile ngn dyeorg..pas jalanjalan kt JJ,then kteorg cadang na tgk wayang..hajat aku na sgt tgk KL Gangster,tp ta dpt..full larh pulak,nk ta nk tgk larh cter Karak..Best larh jugak,KRU yg wat..kompem r meletopss kan..oke aku bagi 3 bintang drp 5 bintang filem nie..apeapepun yg pntg Shahir AF8 ade oke lam cite nie,ncem larh kaw..auwww,oke lyn gmba jap ~

nie kt Jaya Jusco Ipoh.




aku ngn ma sista.

Then,dh beh sume tgk wayang..jalanjalan kt JJ,singgah kt kdai buku jp..

sdg mmbace buku masakan oke,HAHA

Then,gerak pulak gy makanmakan kt belakang Gerbang Malam..tmpat ma fmily selalu menternak lemak,disini larhh...aku makan kueyteow n milo ais,kyng gile time tuu..


berminyak gile muke aku time nie,HAHA 

dh beh makan,jalanjalan pulak kt Gerbang Malam..

macammacam di beli oleh abg aku..layan je laa dye time tuu,
jam 12 tgh mlm mkin mnghmpiri,then dh belibeli sume balek..
perjalanan kami jaoh k,

Alhamdulillah,1.20pg selamat smpai kt umah..

then,tidOoooo ~

*bye

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~