My VVIP

Thanks For Everything Dear!

Kita tak tahu nak cakap cam ne lagi dah,yg kite tahu kite bahagia dengan hidup sekarang..oke,kite tipu!kite tak bahagia..kite tak de jodoh rite?kite sayang dia kite cinta dia,tapi tuu dulu..and now i just want You to know i want You happy without me..hope mereka bahagia,saya tak bahagia takpe..thanks dah try yg terbaek buat diri kite nie..aku terima semua takdir Tuhan dah bagi kat aku,2 years kite kenal..ragam awak,baran awak,manje awak..tp selama mane kite kenal,kalau Tuhan dh tuliskan yg saya bukan milik awak..pastinya saya bukan milik awak.and 2 years juge kite share suka & duka same-2,banyak benda kite belajar dr awak,yg dulunye kite tak tahu ape-2..kite senang hidup dengan awak,tp nie semua takdir..kite percaya pada Tuhan,Dia bagi kite ujian nie sbb Dia sayangkan kite..last word,Thanks sbb bahagiakan kite selama nie and saya minta maaf dr hujung rambut sampai hujung kaki,takde niat nak lepaskan awak pergi,tapi ini takdir saya..SAYA TERIMA.kbye

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~