My VVIP

Again~

OKE!tengs kaw wat aku cam nie,bkn sekali,bkn dua kali tapi byk kali kaw saket kn haty aku.mane janji kaw?eh,mulut jee manis time cakap,bile belakang aku kaw mcm ***** kan!!and now aku tak kan lgi nk bagi peluang kt kaw,ckup lha aku dh bgi peluang dulu oke.bkn sekali aku bagi peluang kt kaw,byk kali oke!tuu pon ssh sgt ke kaw nak hargai wahai manusia!kaw ngan kawan-2 kaw same jee,kenapa kaw nak saketkan haty aku lagi weyhh,aku dh tak larat dah tahu tak.pleasee lha jgn wat aku cam nie lg,aku dpat time sume salah kaw,but why kaw perlu ulang kesalahan kaw lagi.aku tak faham ngan kaw tahu tak.

*wa tgh sakett haty nie!
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~