My VVIP

sumpaa,rendu rambut panjang..

okeii,gamba zaman batu..tp aku ttp simpan lg sbb time nie aku rmbut pnjang..syg gilee okeii.bile rambut aku mao pnjang mcm nie lagii..mnyesal lah dulu2 rmbut pnjang pas tuu potong..lumrah manusia,sng mnyesal..mengambil mase yg lame lah juge tok rambut ini kembali panjang,ta kesah lah..sudi jee tunggu,aku ingat lg laa dulu2,sebenanya ta susah kann na jage rambut panjang2 nieh,merasa lah juge pengalaman jage rambut panjang..tp time panas je rase rimas n peloh2..tp sumpaa lah rendu na rambut panjang cm dulu,blh ade someone belaikan time tido..okeii,da lari title..acc,aku sdg berusaha membela rambut panjang balek..walau lame aku tunggu..ececehhh *kbaii korg,mao mandi.
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~