My VVIP

ByeBye September.

pejam celik pejam celik da na msk bln sepuluh kann,pas tuu bln sebelas,pas tuu bln duabelas,pas tuu aku Form 5,pas tuu..tettttt!.hehe,sukesukee..kejapnye masa tuu belalu,ta sempat na kejar ouhh..walaupon bln september nie tak de pape yg menarik bg aku,tp aku ttp anggap bln september nie byk sgt kenangan.tak tahu lah mybe perasaan sahaje kott..
oktober kejap sgt kaw dtg kann..kenapa tak lg cepad aku tunggu kehadiran kaw..ALHAMDULILLAH sgt,Tuhan panjangkan umur aku,family aku,bf aku,kawankawan aku..Thanks God!hope September 2012 aku dipanjangkan umur lg..amin~ pd org di sekeliling aku,just aku mampu doakan lah  hidup korg bahagia..Say GoodBye S.E.P..T.E.M.B.E.R,next year dtg lg yer..

saje na tempek gamba aku..lame dh tak tempek gamba sendirik kann..hehe
*kbaii

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

1 ulasan:

nurAIN berkata...

semoga hidup menjadi lebih bermakan awk... eyh salah.. bermakna.. :)

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~