My VVIP

Lepaking With My Beloved Friend

Hye-2 World,bila masa kite sedih kite gembira kite kena ingat Tuhan kite kann..semalam aku besama kawan aku lepaking kat Tasek Bandar Baru..ouh sungguh menyenangkan,walaupon hati aku terluka dan tiada siape tahu n hakikatnye hanya aku yg kena tanggung semuanya..aku redha lha,sbb aku pecaya Tuhan dh rancang yg tebaek kann.so,aku sebagai manusia mendoakan je..see,kite senyum kann..dlm hati tak dak sape tahu.oke lha korg,sampai sini je k.bye
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

2 ulasan:

Shima Yahya berkata...

Tiba2 rase sedih bace entry nie . dgn background lagu dia . hihi :')

Tanpa Nama berkata...

btol3. sentiasalah ingat allah. :)

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~