My VVIP

Football Player ;) awwww

Sape tak kenal lam gmbar tuu mmg melampau ;) okeii semua orang sana sini dok minat dia..gy fb,blog,twitter sume dok cite pasai dia..okeii aku tahu korg minat dia,Nazmi Faiz B. Mansor..tak disangkal lg dia mmg berbakat besar,dlm usia dia 17 tahun dia dpt beraksi bersama Harimau Muda..aku bangga ngn dia,tp aku tak berapa minat dia..aku tahu kenapa org dok suke dia,rupa dia iras-2 Justin Bieber kotdd..hehee,kenn ramai minat Justin Bieber...
okeii,bg korg mgkn korg minat Nazmi Faiz B. Mansor tuu kenn..tp aku suka yg nie,antara pemain bola Malaysia aku minat yg nie..okeii,aku tahulah dia dh ade awek..aku minat dia mcm artis-2 tuhh.aku tahu dia hebat,sape la aku kenn kat dia..ta pandang pun aku nih haa..ececehhhh

p/s : Mohd Muslim Ahmad
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

2 ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~