My VVIP

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum ;)firstly sekali saya Nur Afiqah Bt. Razali nak memanjatkan kesyukuran kerana Tuhan masih lg memberi nafas pada aku,family aku dan org di sekeliling aku..di kesempatan nie aku nak minta maaf law aku ade buat korg terase hati,teguris hati dgn katekate aku..ampunkan salah silap aku.hari raye korban nie adlh tahun ke 2 tak bersama emak,masih teringat lg detikdetik terakhir bersama emak dan masakan terakhir arwah sempena hari raya korban 2 tahun lalu adlh bihun sup..rendunye dekat masakan emak..tak boleh nak cite panjanglah,nnti kite nangis..stop sini je ek,korg SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~