My VVIP

Eh,pe malangnye nasib haku nieh??

Assalamualaikum korg ;) lame gile aku tak hupdate buah hati aku nie..okeii,skrg dh hupdate kan..this is my story,don't shy shy laa to read..hahaaa..title aku hari nie mcm na mintak penyepak pluspluss mintak kaki ken??ehh,tak ke same tuu..watever lah,na tahu pe yg malang sgt this week,mmg mnyedih ken..ary tuh aku kena kejutan elektrik,mmg lawak okeii..hehee(gelak babun) eh,korg pun gelak kan aku eh??oke,then keesokan harinye aku goreng ikan,tgh lyn goreng ikan puii den tekono minyak panas tuhh..mmg skt la kan..n malang aku yg teakhir tgh syok sorg2 ptong kacang panjang peuiwww terhiris jari sendiri..dasat btl lah,then darah byk kuar..ta bwk gy hospital or klinik pon.berangan sgt kann,mcm luke parah sgt je..fikir fikir semule,mmg lawak betui..hope next week tak nak jd cm nie lg..sampai sini je lah okeii.jumpe lagi next entry..bye..

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~