My VVIP

BF Didahulukan Pencapaian Diutamakan

Assalamualaikum korg ;)sehadd tak hari nie??okeii,memandangkan aku bosan petangpetang mcm nie n esok aku sekolah dan tlh menjadi wajib utk aku post  entry walaupon ia sekangkang kera..if korg ta suke sile cepadcepad tekan button dashbord  oke nyah??ok,bgs mcm tuuu...Ape kene mengena title aku hari nie??aku pon ta tahu la,tibetibe terpikir na letak title nie..acc,ta de kene mengene pon dgn title tuhh..aku just na sakap yg aku rendu kt someone..ia bkn family,friends/old bestfriends,bf/ex-bf..oke,sape buleh teka???aku mengaku aku kerap termimpikan dia..Who Knows la ken??
Eh,asal aku rase sedap semacam jee kt gambar nie..rase na makan mendalah nie jee woi ;)

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~