My VVIP

Tired

Assalamualaikum kawankawan ;) entry nie penuh dgn peloh,haha..tahu tak aku letih dgn sume nie,ulbs bikin tenat..bulan nie bulan ulbs ke pon,byk sgt keje cikgucikgu tuh bg kt aku..pndainye adelah sikit,ok la tuu drpd tak de kan..pembentangan dgn penuh huruhara..lantak kaw lah ulbs..jnji hadoo dprd dpt egg.tp blh ta kaw ulbs pegi maen jaohjaoh sekejap aku fenin lah dgn kaw..byk sgt pon,begini kah budak sekolah?kejam sungguh cikgu tuh pd murid..huhuuuu
Esok terbentang lah segala yg na di bentang..aku pun ta faham lah kenape ulbs kaw hadoo.ary tuh ulbs b.i dh complete,tinggal sej n b.m sajee..cepad kaw habes cepad lah aku blh senyum smpai telinge..
*Ehh,bosan pulak..na jln2 belog org carik fasal jum..
*kbye
Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~