My VVIP

Pelik dgn Perangai Kaw

awalawal lg dh bg gmba lucah kann,HAHA ok,ini entry ta puas hati,spe yg na muntah pegi jaohjaoh cepad..dia seorg hamba Allah,mestilah manusia kan..tp aku mmg pelik dgn perangai dye,ta taw lah dye dok ikot keturanan pak dia atau mak dia..aku pelik tang nie ha,dye hingat dye sorg ja perfect lam dunia nie..engat lah sikit wahai kamu,tak dak sorg pun perfect lam dunia nie,semua org ade kelebihan n kekurangan..tp aku tgk gaye kaw nie,kaw engat kaw tak dak kekurangan langsung..tlg lah jgn fikir mcm tuu,yg buruk,yg hina sume kaw bg kt org laen..tp kaw sumenye na yg cntik,perfect,tp hakikatnye kaw ta tgk abeh2 diri kaw..kaw dh besar,kaw dh blh pikir care matang kann,ta usah lah jd kanak2 shomel sgt..dok rilex ja blh kan,ta usah lah na tunjuk kt org yg kaw hot pluspluss panas sgt kan..pas tuu sblm ckp,pikir lah dulu..jgn tak semena kaw skitkan aty org laen..org laen ade aty n perasaan juga,bkn kaw sorg je ado..kau tahu kerana mulut badan binasa kan.aku pelik sungguh dgn sikap kaw,jgn lah dok ikot kemewahan sgt..bkn leh bwk pi mati pun,biase2 je kn org laen sume suke..ini dak Tuhan dh bg kesenangan,kaw ta penah bersyukur lngsg,sedih btl aku tgk hang nie..kaw kaye mane sekali pun,kaw perfect mane sekali pun ta de sape na heran tahuu..yelah kaw na yg perfect,kaye..tuu sume cukup bg kaw kan,tp kaw engatlah benda tuu sume ta bwk mati pun..kaw jgn nk judge org laen blh..aku ckp sume nie pun aku tahu aku tak sempurna mane pon,tp aku cube jd sempurna..*kstop,maaf pd yg terasa..ini hanya luahan hati,tak dak kena mengena ngn sape2..pd yg terasa,change you're self.

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

2 ulasan:

bunga jasmine berkata...

whoa...kirenye ni tulus dari hati ke? pelik kan? ramai owg yg camtue skunk nie... slalunye owg yg camni x mkn saman. ckp la ape pon, bile dye rase dye bt0l, dye da x pkir prasaan owg dah... and, sy pling pntang kalau jmpe dgn spesis owg camni... rase cam nak ketuk2 aje dgn hammer kat atas kple dye yg kras tue.....

bunga jasmine berkata...

anyway, awk nie cute gak kan...wlaupun awk xnak follow sy....huhu

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~