My VVIP

menyendiri itu lebih baik.


Salam pd sume bloggers..kejap2,buang sawang dlm belog dulu before storyy..oke,sudehh..lame gile lah aku ta update,melarikan diri seketika dan menyepikan diri tanpe berite..ecehh,gitu pulak~rendu ta dpt hupdate belog kerana bz ngn merdekaraya..lagi pun tade idea mao marii tok hupdate belog,pas nie insyaallah hupdate belog selaluuu...


Raye ary tuu byk plak aku kutip duit raye..HAHA.ehh,silap2 bukan kutip lah..sedare mare kasi,so terima pemberiannya dengan mengucapkan terima kasih.raye ni sungguh aku tidak ke mne hanye duduk di rumah n ziarah sedare mare..itu saje,ta sehebat raye korg pun kan..tp aku gumbira ramai dtg beraye umah aku,cepad abes kuih muih aku..thanks pd yg beraye kt rumah aku tuh.(kesian aku bru skrang dpt hupdate fasal raye)

*oke,bye.

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

1 ulasan:

MyNameisAimii berkata...

Selamat Hari Raya! Hehehee :) Rajin2 laa update blog ye dik :) Boleh akak baca2 :) Hhuhuhuu ~

p/s: Akak dh change url blog. Rajin2 singgah la ye :) http://sihitammaniss.blogspot.com/

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~