My VVIP

Jangan Dekat Aku!


Assalamualaikum.
seriously,aku dilanda selsema ahh..tension2!na demam ouhh...
pg td gy sekolah ta sedap badan lahh..tido pon ta buleh mlm td..
dgn hidong yg tersumbat,aku masih buleh lg bernafas melalui mulut..HAHA;)
aku yg merasa suara yg dulu ini merdu bertukar menjadi sengausengau taik hanjing. 
aku ta telan ubat apeape pon,biarlah sakit ini sembuh sendiri..malas na makan ubat.
korang sume jgn jadi cam aku taw..jage kesihatan korg..
seriously..aku ta reti jage kesihatan aku,tp kesihatan org laen aku suka jage..
lagilagi pd org yg aku sygg..


ok,stop here..


kbai..


Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

2 ulasan:

Ai berkata...

selsema mmg x best !! kan ??

FykaaLaravella berkata...

btl tuu..

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~