My VVIP

falling in love with youuu ;)

Assalamualaikum ;) aku dah t'suke lah pulak kt mamat sorg nieyh..bertemu di kaca tv umah sendirik jee..tp dye ta taw aku sukee dye.hehe..na tw sapee??
Safee Sali
wahh,kacak gilak vavik kaw!suke2!ble mau meet??rindu kaw larh weyhh..HAHA..sila menyampah!lebey2 pulak kn??semalam tgk Harimau Malaya beraksi..walaupon kalah,dyeorg dh berusaha sehabis baek.Safee Sali kaw jgn pikr kaw kalah ok,kaw ttp champion di mate aku!biarkann Singapore dgn singasinga mereka ~ act,Safee Sali nie kampungnyer ta jaoh dr umah aku..dekat oke! ta pcaye maii dtg cnie,tp kompem2 lah ta dpt la nk jmpe si Safee Sali niee,dye dok bz kt KL sane nunn..kite ape laa sgt,kampung kann..sedoo ~ lagii 1 na storyy,dye niey pon bekas murid cikgu aku..aku tawu pon dr fb cikgu aku..Cikgu Yusri Shapei,aku terjumpa gmba deme tyme Safee Sali ade wat kenduri kt umahnyee..act,Cikgu Yusri Shapei nie ta pnh aja aku pon,just cikgu aku di SMKAK tuu jeh..na tgk gmba dyeorg,ok lyn gmba dulu ~


sebelah tuu cikgu aku.Safee Sali adlh ank murid didikan dye tyme dye sekolah rendah..


wahh,bangge dgn kejayaan kaw ok!terima kasih sbb mengaharumkan nama Malaysia!!


ta penah jmpe kaw..ble mao meet nieyh???sile sepak saya lajulaju..

oke,stop here..
mao mandi..
meet Encik Kesayangan ~

iloveyoumoreeandmoreeeee ~

bubye.

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

5 ulasan:

sugar2 kapas strawberry berkata...

ohh..dia ke safee sali.ok baru knl.hehe

echa takashimaya berkata...

dia terbaek.khairul fahmi pon terbaekkk! =)

pykaa berkata...

btl tuu..

She's Gee berkata...

suke giler kat safee... kim salam kat dye law jumpe.. hehe..:)

pykaa berkata...

ok,law jumpe laa..tp ta pnh jumpe pon..doa2kan la yee..

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~