My VVIP

klinik jalan damai,tapah de best

hyeep..
smalam ary rabu jumaat kn??
hahaaaaa(gelak setan)



smalam aku gy klinik tok tampal gigi aku yg belubang degil nie..
gigi aku dh teruk arr(teruk gy gigi kaw kn)huhuu
disebabkan ary tuu nurse ad dtg at sekula tp aku plak menggatal ta dtg sekula..
hahh,kan pdn muke dh saket2 gigi..
derita nie dh lme aku hadapi,ble time pas mkn jee msti mkanan t'sngkut duduk kt lubang tuu..
saba je laaa~
akhirnya semalam tutup gk gigi yg belubang nie dgn tampalan yg dibuat oleh nurse yg knal ngn aku tuu at sekula..
huhuu~malumaluuuu
mggu dpn aku kene dtg lgy,satu lgy gigi aku belubang..
see,i ta reti jge gigi bukann??
t aku post entry sal nieyh keyhh..
kbai*

sekadar gambar hiasan~

Terima Kasih Kerana Sudi Membace Entry Ini ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Semua yang tercipta di belog ini adalah hak milik FykaaLaravella.Don't copy paste key.tengs~